13 תשובות
שואל השאלה:
אני פשוט בוכה פה ולא אכפת לו
אני פשוט בוכה פה ולא אכפת לו
בחיים נאבד הרבה דברים צריך לדעת שכל דבר זמני, בכל מקרה אבא שלך יצא לא בסדר בכלל..
תדברי איתו על זה זה לא בסדר
ותחפשי אותי זה עדיין בפח
תדברי איתו על זה זה לא בסדר
ותחפשי אותי זה עדיין בפח
שואל השאלה:
שאלתי והוא כבר הוציא את הזבל
ולדבר איתו יהיה כמו לדבר אל קיר, הוא חסר רגשות כשזה מגיע למובנים כאלה
שאלתי והוא כבר הוציא את הזבל
ולדבר איתו יהיה כמו לדבר אל קיר, הוא חסר רגשות כשזה מגיע למובנים כאלה
וואט?! למה הוא עשה את זה?? תדברי איתו כי לא נראלי שזה באמת כי ככה באלו יכול להיות שיש לו סיבה.. ובקשר לאוסף צריך להבין שדברים תמיד נאבדים את תקחי את זה קשה כמה ימים אבל זה יעבור לך ובהצלחהה❤❤
ותסבירי לו גם שלו אולי זה בסדר אבל אותך זה הרס ושזה ממש לא היה מעשה נורמלי ויפה
שואל השאלה:
אני בכיתי לו מול הפנים והוא פשוט הלך לחדר וזהו
אני בכיתי לו מול הפנים והוא פשוט הלך לחדר וזהו
תדברי עם אמא שלך על זה
שואל השאלה:
לאמא שלי לא אכפת
לאמא שלי לא אכפת
גם אבא שלי עושה דברים מעצבנים כאלה נגיד פעם היה לי דף של סיסמאות וקודים חשובים למשתמשים וכאלה ופשוט יום אחד זה נעלם ושאלתי אותו והוא אמר שהוא סידר שם וזרק הכל לפח ושעות חיפשתי בפח ולא היה כלום. אבל למדתי להסתדר ושחזרתי הכל וזה מאוד מגעיל מה שהוא עשה אבל בכל זאת תוכלי לשחזר והמשיך לאסוף ועכשיו לשים את זה במקום יותר שלך שהוא לא יודע ואני מאמינה שהכל יסתדר.
כבר פינו אצלכם את הזבל בחוץ היום?
אנונימית
בטוחה שהוא זרק? יכול להיות שהוא סתם מעצבן אותך זה קטע של אבות
אולי הוא רוצה לגרום לך להתבגר לכי תדעי, לכל מבוגר לרוב יש צד במה שהוא עשה, בתור ילד הייתי אוסף המון קלפי יו גי הו, מפה לשם קלפים נורא ייחודיים בזמנו הלכו לפח באותו יום ש חזרתי מבית ספר, וואלה הייתי עצבני רצח ו עצוב אבל בסוף הבנתי שזה היה על מנת לבגר אותי.
לגבי איסוף צדפים לא יודע, את בת אולי אבא שלך חושב זה טיפשי, לכי אליו דברי איתו ו תשאלי למה אבל למה אני אוספת את זה שנים זה התחביב שלי! ו תראי מה הוא אומר במידה ו הוא לא עונה יותר מדי, אולי סתם מדובר בחרא ללא רגשות.
לא נראה לי זה המצב אבל לכי תדעי, לרוב הורים 'אבא' פחות אמא בעיקר לא אומרים מה הסיבה שהם עושים זאת.
לגבי איסוף צדפים לא יודע, את בת אולי אבא שלך חושב זה טיפשי, לכי אליו דברי איתו ו תשאלי למה אבל למה אני אוספת את זה שנים זה התחביב שלי! ו תראי מה הוא אומר במידה ו הוא לא עונה יותר מדי, אולי סתם מדובר בחרא ללא רגשות.
לא נראה לי זה המצב אבל לכי תדעי, לרוב הורים 'אבא' פחות אמא בעיקר לא אומרים מה הסיבה שהם עושים זאת.
מה הוא עשהה?? וואו אחותי אני כל כך מצטער בשבילך.. לאבד אוסף של שנים זה הדבר הכי נורא שיש.. וזה כל כך טבעי לבכות על זה..
אבל אני גם רוצה לייעץ לך.. אני מציע שתלכי אליו מחר בבוקר עם כוס קפה או תה או וואטאבר ותנהלי איתו שיחה באמת רצינית. על כל מה שאת חושבת על הכל. ואז תכניסי שם את הנושא של הצדפים.. תשאלי אותו למה הוא עשה את זה ושזה ממש פגע בך.. אני בטוח שהוא יבין אותך.. אולי אנשים לא מראים את הרגשות שלהם.. אבל זה בתוך תוכם תמיד!
אני מאחל לך כל כך בהצלחה! ובאמת שאם את צריכה עזרה.. אני תמיד יכול לעזור בפרטי, אם את צריכה עזרה בלפרוק את מה שיושב עליך בכל נושא.. בהצלחה :)
אבל אני גם רוצה לייעץ לך.. אני מציע שתלכי אליו מחר בבוקר עם כוס קפה או תה או וואטאבר ותנהלי איתו שיחה באמת רצינית. על כל מה שאת חושבת על הכל. ואז תכניסי שם את הנושא של הצדפים.. תשאלי אותו למה הוא עשה את זה ושזה ממש פגע בך.. אני בטוח שהוא יבין אותך.. אולי אנשים לא מראים את הרגשות שלהם.. אבל זה בתוך תוכם תמיד!
אני מאחל לך כל כך בהצלחה! ובאמת שאם את צריכה עזרה.. אני תמיד יכול לעזור בפרטי, אם את צריכה עזרה בלפרוק את מה שיושב עליך בכל נושא.. בהצלחה :)