16 תשובות
אני חושבת שזה מאוד חצוף מצידה לומר דבר כזה , שתתעסק בעצמה .
לא עשית שום דבר רע , סך הכול קנית אוכל .
לא עשית שום דבר רע , סך הכול קנית אוכל .
היא לא חברה אמיתית
איזה מגעיל (מבחינת החלק שאת צריכה לרדת במשקל)
עזבי את זה, תקני מה שבאלך
עזבי את זה, תקני מה שבאלך
יכול להיות שיש לה בעיות שקשורות בכסף ובדימוי גוף עזבי אותה
אז מה? לא תקני ולא תאכלי כלום כי יש אנשים שאין להם? מצער, אבל אין מה לעשות
היא מפגרת
מה.
וואט דה פאק. מה.
זאת "חברה" שלך?
אז... הגיע הזמן שלא.
דבר ראשון, זה אחלה שחברות אומרות את האמת. אבל... יש צורה לאמר את זה ובטח ובטח שלא לרדת עליך.
דבר שני, כמובן שיש לך זכות לקנות מה שבא לך אל תקשיבי לאף אחד... זה אפילו נראה שזה נעשה מתוך קינאה מצד חברה שלך.
ו... עצה אישית ממני, אם את רעבה עדיף שתאכלי אוכל, אוכל עשיר, בשר, סלט משביע ולא חטיפים וממתקים... את יכולה אחרי שאת אוכלת אוכל אז להשלים עם החטיפים...
יותר בריא וגם את יותר תהני מזה❤
וואט דה פאק. מה.
זאת "חברה" שלך?
אז... הגיע הזמן שלא.
דבר ראשון, זה אחלה שחברות אומרות את האמת. אבל... יש צורה לאמר את זה ובטח ובטח שלא לרדת עליך.
דבר שני, כמובן שיש לך זכות לקנות מה שבא לך אל תקשיבי לאף אחד... זה אפילו נראה שזה נעשה מתוך קינאה מצד חברה שלך.
ו... עצה אישית ממני, אם את רעבה עדיף שתאכלי אוכל, אוכל עשיר, בשר, סלט משביע ולא חטיפים וממתקים... את יכולה אחרי שאת אוכלת אוכל אז להשלים עם החטיפים...
יותר בריא וגם את יותר תהני מזה❤
זה דוחה להגיד דבר כזה. תדברי איתה על זה
ואולי אין לחברה שלך כסף לאוכל? אין להורים שלה?
אנונימי
^אז הפתרון הוא לא להתמרמר ולהעליב את חברה שלה
שואל השאלה:
היא עכשיו אמרה לי שהיא מתה לאכול חטיפים ואמרתי לה שאם היא לא הייתה מדברת אליי מגעיל אז הייתי מזמינה אותה לבוא לאכול איתי
ואז היא אמרה שאני קמצנית ומגעילה
אתם צודקים אני לא אשאר איתה בקשר
ויש לה כסף וגם להורים שלה, יש להם בריכה בבית
היא עכשיו אמרה לי שהיא מתה לאכול חטיפים ואמרתי לה שאם היא לא הייתה מדברת אליי מגעיל אז הייתי מזמינה אותה לבוא לאכול איתי
ואז היא אמרה שאני קמצנית ומגעילה
אתם צודקים אני לא אשאר איתה בקשר
ויש לה כסף וגם להורים שלה, יש להם בריכה בבית
אנונימית
די נו
היא בטח קיבלה מחזור
אין מצב שהיא חברה שלך ופתאום ביום אחד היא מדברת אלייך ככה מגעיל. אז למה הייתן חברות מלכתחילה? אני בחיים לא הייתי נכנס לקשר עם בן אדם מגעיל שהיה מדבר ככה מגעיל
לא שופטים בחורה כשהיא במחזור
אם הייתי שופט את האקסית שלי ברגעים שהיא קיבלה במחזור אז כבר הייתי נועל אותה במרתף ולא נותן לה לצאת כל הזמן שהיא במחזור
היא בטח קיבלה מחזור
אין מצב שהיא חברה שלך ופתאום ביום אחד היא מדברת אלייך ככה מגעיל. אז למה הייתן חברות מלכתחילה? אני בחיים לא הייתי נכנס לקשר עם בן אדם מגעיל שהיה מדבר ככה מגעיל
לא שופטים בחורה כשהיא במחזור
אם הייתי שופט את האקסית שלי ברגעים שהיא קיבלה במחזור אז כבר הייתי נועל אותה במרתף ולא נותן לה לצאת כל הזמן שהיא במחזור
אנונימי
זה שאת קונה חטיפים לא משפיע על האנשים הרעבים אל תקשיבי לה.
זה הזמן להחליף חברה
בבקשה אל תנעלו נשים במחזור במרתף
אנונימית
היא הייתה ממש נחמדה וחמודה בימים רגילים אבל כשהיא הייתה במחזור זה כאילו מפלצת משתלטת עליה
עצבנית רוצה לשבור דברים להרוס מקללת אותי מבלי שעשיתי שום דבר רע
עצבנית רוצה לשבור דברים להרוס מקללת אותי מבלי שעשיתי שום דבר רע
אנונימי
באותו הנושא: