12 תשובות
לאף אחד לא אכפת, תאמיני לי שלכל אחד יש בעיות משלו וזה הדבר האחרון שמעניין אנשים
וואוו אחותי זה לא בריא !!
אני יודעת שלא ביקשת הרצאות, אבל את חייבת לעלות במשקל !!!
אני אעזור לך עם את צריכה, רק תגידי3>
את אמורה לשקול 48 לפחות; אבל תלוי גם בגובה . אבל 33 זה תת משקל לגיל 13 אני דיי בטוחה בזה .
אני יודעת שלא ביקשת הרצאות, אבל את חייבת לעלות במשקל !!!
אני אעזור לך עם את צריכה, רק תגידי3>
את אמורה לשקול 48 לפחות; אבל תלוי גם בגובה . אבל 33 זה תת משקל לגיל 13 אני דיי בטוחה בזה .
שואל השאלה:
אני אשמח שתעזרי לי :)
אני אשמח שתעזרי לי :)
אנונימית
ברור !!! שלחי הודעה 3>
אני שקלתי ככה בכתה י' אז תנשמי הכל טוב שימי פס על כולם.
וכן, תנסי לעלות במשקל כי זה פשוט לא בריא
וכן, תנסי לעלות במשקל כי זה פשוט לא בריא
אנונימית
הייתי משלמת בשביל להתחלף איתכם תכניסו לעצמכם זה יפה
אנונימית
אנונימית
יופי הוא עניין של טעם . להיות רזים זה בסדר , גם מלאים זה בסדר . אבל זה צריך להיות בריא . תת משקל הוא דבר ממש לא בריא , וזה לא משנה עם זה יפה או לא , בריאות קודם .
יופי הוא עניין של טעם . להיות רזים זה בסדר , גם מלאים זה בסדר . אבל זה צריך להיות בריא . תת משקל הוא דבר ממש לא בריא , וזה לא משנה עם זה יפה או לא , בריאות קודם .
שואל השאלה:
הגובה שלי זה 1.56
הגובה שלי זה 1.56
אנונימית
אני כתבתי שזה קשור לגובה ..
ואני גם בדיוק 1.56 שה צירוף מקרים הזוי . אבל עכשיו אני בדוק יכולה להגיד לך, את בתת משקל יפה שלי 3> אבל הכל טוב, דיברנו כבר ואני סומכת עלייך3>
^היא לא זה תת משקל ממש קיצוני. הנורמה לגיל ולגובה שלה זה בין 37 ל 54
גם לי אין .
אני בטוחה שלאף אחד לא אכפת איך את נראת לכל אחד יש את הבעיות שלו .
בנוסף זה ממש לא בריא .
מוזמנת לפנות אליי בפרטי אני פה לעזור לך :)
אני בטוחה שלאף אחד לא אכפת איך את נראת לכל אחד יש את הבעיות שלו .
בנוסף זה ממש לא בריא .
מוזמנת לפנות אליי בפרטי אני פה לעזור לך :)
באותו הנושא: