7 תשובות
לא אבל אולי תחרגי טיפה מהכמות הרגילה שלך כדי שתאכלי טוב
לא
לא
לא
לא, זה ממש טוב
זה כלום
תקשיבי עצם זה שאת אכלת 600 קלוריות שזה כלום אגב זה רק יהרוס לך כי בגלל שלגוף אין מה לעקל הוא יתחיל לפרק לך את השומנים לכפול 2 ויכפיל אותם ככה שתעלי במשקל תאכלי לפחות 1200 ביום