14 תשובות
כלום ושום דבר
מחצל
אשכרה כלום חחחחחח
כלום בפיתה
ים בריכה ואני וחברים נפגשים בתל אביב לפעמים
עובדת בעיקרון
וכל השאר בבית
וכל השאר בבית
ישנה
עובדת
אוכלת
לומדת
אוכלת
לומדת
אני עושה דברים בשגרת יום ,
קם
מצחצח שיניים
תולה כביסה
מאכיל את הכלבה
עושה צרכים
משחק במחשב
מקווה למוטיבציה לתרגול גאומטריה
הולך מידי פעם לאיזה סרט
מדבר עם אנשים
נפגש את חברים ואנשים
הרשימה גדילה שיש את המיוחדים שלי
לבנות משחק - עוד לא עשיתי ואני אכזבה בגלל זה כי ציפיתי ממני ליותר.
קם
מצחצח שיניים
תולה כביסה
מאכיל את הכלבה
עושה צרכים
משחק במחשב
מקווה למוטיבציה לתרגול גאומטריה
הולך מידי פעם לאיזה סרט
מדבר עם אנשים
נפגש את חברים ואנשים
הרשימה גדילה שיש את המיוחדים שלי
לבנות משחק - עוד לא עשיתי ואני אכזבה בגלל זה כי ציפיתי ממני ליותר.
אני יוצאת למחנה כזה של חמישה ימים, עוד מחנה של שלושה ימים כי אני נכנסת להדרכה, נמצאת פה, לומדת לנגן על גיטרה, חופשות משפחתיות, והעיקר- משתעממת...
נוסעת עם חברות לצפון ואז נוסעת לחברות באילת
אני עושה כרגע שתינה
בנופש בית מלון
בעיקר מבלה עם חברים
באותו הנושא: