13 תשובות
אני חושבת שלא צריך לחזור לאחור.
אם אתם כבר לא בקשר, אולי זה מה שצריך להיות
וכדאי להשאיר את המצב כמו שהוא.
תעני הוא התגעגע
תדברי איתו דוגרי על מה שמפריע לך במקום לשחק במשחקי אגו כאלה
שואל השאלה:
דיברתי לא עוזר
לא רוצה לדבר איתו על זה זה גם נראה דרמטי והוא מתרחק מזה
אנונימית
אני לא חושבת שאפשר לאבד רגשות כל עוד את והבן אדם עדיין בקשר.
או שרגשות רומנטיים לא היו קיימים בקשר מלכתחילה ורק עכשיו הוא הבין זאת, או שהוא קצת מתבלבל.
בכל מקרה, אין טעם להמשיך במערכת יחסים זוגית
אם אין רגשות התאהבות אחד כלפי השני/ה.
הוא מתגעגע כיוון שהוא התרגל אלייך ויהיה עליו להתרגל אחרת.
שואל השאלה:
לא היינו זוג, אבל הייתה אווירה של זוג, דיברנו כמו זוג והתנהגנו אובססיבים אחד לשניה בהתחלה
ואז רק אני המשכתי והוא נטש
הפסקנו לדבר כמה ימים שלח הודעה עניתי לו רגיל ואז תייג אותי לפני שעתיים בטיקטוק בסתם משהו ולא עניתי על זה גם כי אין מה כלכך
הוא פגע בי בהתחלה אבל אני חושבת שקצת התקדמתי, הוא עשה בחירה מאוד רעה וגרם לי קצת לאבד רגשות עקב שנעלם
אנונימית
את חושבת שהקשר שלכם בריא?
שכדאי לך להמשיך איתו?
לפעמים צריך להקשיב למוח.
את אוהבת אותו אבל חושבת שעלייך לנתק את הקשר איתו, לא היית חושבת כך סתם.
תקשיבי לאינטואיציות שלך, תסמכי עליהן.
ברור שזה יהיה לא פשוט בתקופה הקרובה,
אבל אני מבטיחה לך שאת תתגברי ותעברי את זה כמו גדולה.
שואל השאלה:
תודה לך
אנונימית
שואל השאלה:
לנתק קשר
אבל אני בתוכי מאוד אוהבת אותו, יש לי רגשות עדיין
אנונימית
איך את מרגישה שנכון לך לפעול?
שואל השאלה:
לא יודעת איך את מגדירה בריא
יש תקופות שהייתי מבואסת תחת ממנו
ויש תקופות שאף אחד לא גרם לי להיות ככה מאושרת
בגלל שהייתי מבואסת רצח בגלל שעזב התחלתי לעבוד והתחלתי קצת פחות לחשוב עליו, הייתי בוכה מהרגע שחשבתי על משהו שקשור אליו
היום עולה לי קצת עצב אבל לא בכי, וגם אני פחות אובססיבית מתי מתחבר בוואטסאפ ובדיסקורד, אני בודקת רק באתר מסויים שהוא בו
זה קרה רק לפני שבוע כזה
אנונימית
באותו הנושא: