15 תשובות
לנסות למצוא חברות חדשות
צאי עם המשפחה, ותמצאי חברים שכן רוצים ללכת ולכי עם החברים שאת רואה שהולכים כל הזמן
שואל השאלה:
^^^אין לי איך
אנונימית
אז תעבירי את הזמן כאן בסטיפס, יש כאן אחלה אנשים :)
את יכולה לעשות אפילו משהו עם המשפחה שלך
מבינה אותך, תתחילי לעשות דברים בשביל עצמך, תצאי החוצה לבד זה יכול להיות נורא משחרר, תלמדי משהו חדש מהאינטרנט, ממליצה לך לנסות להתחיל מדיטציות ככה את תתנסי בלהיות עם עצמך ותאהבי את זה, חברי אינטרנט את יכולה להכיר כל הזמן
אני ממליץ לך לדחות את כל האפלקציות נגיד טיקטוק וכו
למחוק משחק בפלאפון שאת כל רגע נכנסת אליו
ואת תמצאי את עצמך מחפשת תכלית לחיים ומה לעשות
כי בסופו של דבר יהיה יום שכבר תקיאי מהדברים האלה לי זה קרה נמאס לי והיום אני מוצא מה לעשות
אנונימי
צאי עם אחים שלך
אנונימית
לכולנו משעמם בחופש, אם את רוצה שהיום יעבור יותר מהר תלכי לישון בסביבות 8 9 בבוקר וקומי בצהריים
ואז לא יהיה לך סיפוק חבל
זה בערך לא לעשות כלום^
אנונימי
בתור אחת עם שעות שינה מזעזעות לי זה מאוד עוזר, בימים שאני לא נפגשת עם חברות ואין מה לעשות זה מדהים.
בלילה אף פעם לא משעמם לעומת הבוקר שאני משתגעת שם
תמציאי חברות חדשות
את מוזמנת לדבר איתי גם אני מחפשת חברים... ופשוט תכיני כל מיני מאכלים מגניבים וטעימים למשפחה. תעלי סטורים מושקעים
שואל השאלה:
כל השעות שינה שלי נדפקו אומנם לא כמו שנה שעברה או בקורונה שבהם יום הפך ללילה וללילה ליום.
גם ככה קשה לי להירדם ועד שאני נרדמת עובר מעל 5 שעות אז יוצא מצב שאני קמה מאוחר. ובשאר היום אני פשוט רואה סדרות. היום יצאתי מהבית נראה לי בפעם הראשונה השבוע וגיליתי שפירקו איזה בית כנסת ועשו תחנת אוטובוס חדשה . אני מרגישה שהכל משתנה והזמן חולף וזה ככה גם לגבי החברות שלי אומנם בהתחלה הסתדרנו אבל עכשיו אין שיחה אחת בלי מריבות
אנונימית
^^אני ממש לא חושבת שזה רעיון טוב- אפילו ממש גרוע
גם לי אין הרבה מה לעשות בחופש, במקום לישון כל היום אני קמה מוקדם והולכת לישון בשעות נורמליות ובמשך היום אני מעסיקה את עצמי לבד, ככה אני מרגישה עם עצמי יותר טוב ושאני באמת פרודקטיבית ועושה משהו עם עצמי, אל תפלי למלכודת של לישון בגלל שמשעמם זו פשוט טעות וחבל, אם את רוצה אני אשמח שתשלחי לי הודעה ואוכל לדבר איתך בפרטי (הכוונה לשואלת השאלה)