7 תשובות
או שעווה או חימצון או לייזר
420
מתגלחת לא
שואל השאלה:
כמה זה עולה ליזיר בדרך כלל?
אנונימי
ליזר?
חח חח חח התמונה שלמעלה! אי מתה!
מכונה או שעווה
הדרך הטובה ביותר להוריד שערות בבטן היא שעווה.
לייזר רצוי לעשות מגיל 18 ומעלה מכיוון שעד הגיל הזה הגוף עוד מתפתח והשערות ימשיכו לצמוח לכן זה חסר טעם ובזבוז של הרבה כסף.
תלכי לקוסמטיקאית שתעשה לך (:
את יכולה גם לקנות חומר כזה של הבהרת שיער ואחרי זה השערות בהירות ולא רואים אותן אפשר לקנות את זה בסופר פארם
אנונימית