7 תשובות
לי"א
שואל השאלה:
מי שסיים י''א?
או מי שעולה לי''א???
אנונימית
לעולים ליב כמוני
מי שעולה לי"א , לכיתות י' אין בגרויות חוץ מה30%
מי שעולה לי"ב *
e לאלה שסיימו י"א ו- g לאלה שסיימו י"ב.
ל- יא-יב