17 תשובות
דודים שלי אשכנזים ולי טעים
זה מוכח
אני מכירה רק גפילטע פיש ואני אפילו לא אוכל את זה
אותי אישית המזון הזה מפחיד
אז אני לא רוצה לדעת מה עוד יש להם
זה ממש טעים
כן, אבל רק להדגיש, אוכל אשכנזי, לא אוכל שאשכנזי מבשל.
אבל יש מאכל אחד אשכנזי שאני אוהבת
אנונימית
ממש לא נכון
תמיד זה לי נראה אפור ורוטט וכאילו זה עומד להתעורר לחיים, לאידעת קצת מלחיץ אותי לאכול את זה
תאמת לי זה לא טעים
אני פחות אוהב,
לא יודע לא טעמתי, וגם לא חפצה נפשי לטעום
לא למרות שאני אשכנזייה אז אני משוחדת אבל אני אוהבת גם אוכל מזרחי
מה הקטע שנותנים מינוסים לאנשים שאוהבים אוכל אשכנזי? זה לא לגיטימי? זה הכי לגיטימי. אוכל אשכנזי זה טעים בטירוף, ואוכל מזרחי זה טעים בטירוף.
אנונימית
כן ואני אומרת את זה בתור אשכנזית
אני חושבת ש-להכליל מאכלים מסויימים,
רק כי הם שייכים לעדה מסויימת, זו טיפשות ובורות.

במיוחד שהאוכל האשכנזי מוגש בצורה שונה, בין חלק מעדות אשכנז.
אני גרמנייה שלימה, כלומר אשכנזייה שלימה,
אני אוהבת מאוד את *כל* המאכלים של העדה שלנו,
חוץ ממאכלים רוסיים, שלא טעמתי אף פעם,
אז אין לי דעה עליהם בינתיים.
יודעת.
כן, אוכל חיוור גם, ללא צבע.