7 תשובות
שואל השאלה:
^
כן
לא מביך בכלל
כן. אבל זה סתם קשור לאופי שלי לא לזה שאני בת
אנונימית
כן ובכללי להתחיל שיחה עם אנשים זה מביך
כן אבל זה תלוי איך אם נגיד באינסטגרם אז לא אבל אם זה במציאות אז כן
האמת שיחסית.. מה נעשה. ככה הרגילו אותנו ח ח ח