7 תשובות
אייפון xr סבבה רצח
שואל השאלה:
לכל אלו שאומרים שלא, אשמח לשמוע גם למה כי שמעתי עד היום רק דברים טובים על אפל.
אנונימית
אין הבדל גדול בין אייפון לגלקסי
ההבדל העיקרי הוא במחיר
לא סתם בזבוז כסף. סמסונג/גלקסי יותר טוב בהרבה
כן אייפון זה מדהים

ו8+ הוא ממש טוב וגם לא כזה יקר
חד משמעית לא.