7 תשובות
שואל השאלה:
שום דבר לא הולך לי בחיים ואין לי כוח יותר
שום דבר לא הולך לי בחיים ואין לי כוח יותר
שואל השאלה:
מה לעשות ?
מה לעשות ?
לא ממש הבנתי מה כתבת.
אבל ככה זה בחיים, את אף פעם לא מסיימת איפה שחשבת שתיהי, אבל תמיד יוצא לך מזה חוויה כיפית אם רק תקחי את החיים בקלילות
אבל ככה זה בחיים, את אף פעם לא מסיימת איפה שחשבת שתיהי, אבל תמיד יוצא לך מזה חוויה כיפית אם רק תקחי את החיים בקלילות
תנסי, אין לך שום סבר להפסיד
יהיה לך כיף תכירי אנשים חדשים
אני בכלל לא בקשר עם ילדים מהיסודי כל החברים שלי הם ילדים שהכרתי
אני בכלל לא בקשר עם ילדים מהיסודי כל החברים שלי הם ילדים שהכרתי
אני עליתי לתיכון בלי להכיר אף אחד מהבית ספר הקודם שלי, וזה בסדר לגמרי! זו ממש תהיה לך חוויה ועד כמה שזה מאתגר ונורא קשה (במיוחד אם יש לך חרדה חברתית או משהו בסיגנון) זה מרתק ואת תמצאי לעצמך חברים חדשים ואני בטוחה שאת תהני
חטיבה זה ממש לא הכל בחיים, וזו באמת שטות, את עוד תיראי שעצם העובדה שהלכת לבד יעזור לך בהמשך
תהני(:
חטיבה זה ממש לא הכל בחיים, וזו באמת שטות, את עוד תיראי שעצם העובדה שהלכת לבד יעזור לך בהמשך
תהני(:
הכי כיף להכיר אנשים חדשים
באותו הנושא: