9 תשובות
לשים מחזק ואז לק.

בכללי שימי מחזק תמיד
יש מחזק ציפורניים, עדיף לשים לפני הגל ואולי גם אחרי אם את רוצה שזה יתפוס
תורידי אותו ותגזרי את הציפורניים
שימי מחזק
ואחרי כמה ימים תעשי גל
(אחרי כמה ימים כדי שהמחזק ישפיע ויחזק את הציפורן)
שימי מחזק ציפורניים
מחזק ציפורנים
לאכול סידן, לק מחזק.
מחזק ציפורניים דחוף
אם הן ממש חלשות כאילו ברמה שהן מתקפלות כזה או שהן נתקעות בדברים וכואב לך אז מחזק ציפורניים לא יעזור, אני ממש ממש ממליצה על מבנה אנטומי הדבר הזה שיקם לי את הציפורניים מקצה לקצה
שואל השאלה:
rubber base גם עוזר?