11 תשובות
אתה יכול לנסות
לא נכון
מיתוס.
שואל השאלה:
למה אתם חושבים שזה לא נכון?
אנונימי
כי זה לפי מה שצריך, לא רצון.
כי הצבא זה לא מה שבא לך זה מה שבא להם
שואל השאלה:
אבל אם אתה חופר על בסיס קבוע ועומד על שלך ומסביר שרק דרך שירות ספציפי אתה תצליח להביע את ההישגים שלך במלואם כדי לתרום למדינה ובכך לרצות את העם ואת עצמיך... בשלב כלשהוא יתייאשו להעניש אותך וייתנו לך מה שאתה מבקש בשביל שתרד מהם. תחשוב שאתה כל 3 שעות נכנס לחדר של הקצין מיון ומבלבל לו את השכל על הבקשה שלך עד שהוא יתייאש
אנונימי
שואל השאלה:
א. אתה עומד על שלך עד הסוף - או שתיכנס למעצר ולכלא למשך תקופה עד שמישהו לא יישבר
- או שאתה משתחרר על אי כשרות צבאית אחרי תקופה של מאסרים
- אם אתה מצליח לשכנע אותם אתה בסוף תקבל את התפקיד
- מסע ומתן שיספק את הרצונות שלך ותתפייסו על תפקיד אחר
- או שאתה נשבר ולוקח איזה חרא שהם מציעים לך רק בשביל לצאת מהכלא
ב. אתה רק מנסה שלא לעלות לאוטובוס, מגיע ההוא שצועק עם הפה ג'ורה ואז אתה נכנע ועולה כי אתה חלש...ועל הפוזות שעשית - ידפקו לך בכוונה תפקיד חרא כדי שתסבול ואז הלך השירות

לפי מה שאני יודע
אנונימי
לא נכון, שטויות. אלו שבאים לצבא בציפייה שאם הם יתעקשו הם יקבלו הכל הם מטומטמים, רק יסבלו ויסרבו םקודות ויענשו. זה לא עובד ככה, זה צבא, כבר לא בית ספר.
להכנס לכלא שווה את זה? לדעתי לא שווה כלום.
בתור אחת שכבר השתחררה מצהל יכולה לומר שזה מיתוס. אם נשללת הסיכוי להגיע לשם נמוך מאוד אם הוא קיים בכלל, אחד לאלף אולי מצליחים ככה להילחם ולהגיע לאן שהם רוצים גם בלי הנתונים. בגדול עדיף אפילו לא לנסות כדי לא להיענש ולא לחטוף צעקות להתבאס ולהיכנס לדיכאון
שואל השאלה:
תודה שהקדמתם את המאוחר שלי :)
אנונימי