10 תשובות
יש לי טראגוס זה יפה?
^לא
אנונימית
לדעתי זה לא מוסיף, גם לא מפריע פשוט לא משנה מידי.
^^ לא שאלתי אותך
וואי תקשיב שטראגוס לגברים זה מהמם ^^^^
^^ אוקיי יpressed
אנונימית
תודה אבא שמעון
שואל השאלה:
טראגוס זה מקסים
מרגיש לי כאילו זה מקום שכואב בו לעשות אבל
אנונימית
בבקשה חמוד שלי
וואו כןן