9 תשובות
נראלי שזה שווה את זה
לקחתי וזה בין הדברים הכי שווים שעשיתי
כןכןכןכן חד משמעית! אני חצי שנה עם זה על הכדור הכמות הכי גדולה שאפשר לקחת ביום, אין לי תופעות לוואי רציני!
רק צריך לשים קרם לשפתיים ותהיה תקופה שלפעמים תצטרך בפנים וזהו!!
רק צריך לשים קרם לשפתיים ותהיה תקופה שלפעמים תצטרך בפנים וזהו!!
ניקה את הפנים והפסיק!
אני לקחתי ומצליצה בחום
חבר שלי לקח ועכשיו הפנים שלו זה הדבר הכי יפה שיש
אנונימי
ראיתי מישהי שלקחה וזה ממש ממש עזר לה, לדעתי לכי על זה
שואל השאלה:
למה תמיד חושבים שאני בת
למה תמיד חושבים שאני בת
אנונימי
הא אופסי...
לך*
לך*
באותו הנושא: