9 תשובות
איזה היקי את בת 14
אנונימית
איזה hoe הוא
זה כואב, אבל זה רק מוכיח כמה הבן זונה הזה פשוט לא שווה שתרגישי רע בגללו.
תתני לזה לשקוע וככל שתפנימי יותר, ככה תביני כמה מגיע לך טוב יותר
היי. מצטערת שאת עוברת את זה.
אבל נשמע שהוא פשוט בן אדם דוחה ואת שווה הרבה יותר ממנו.
כל אחד מתגבר בצורה שונה ובתכלס כל אחד יכול לעשות מה שבא לו אחרי פרידה. אבל איך שהוא התנהג איתך ועם בת הזוג הנוכחית שלו מראה כמה הוא דוחה.
הכל בסדר זה נורמלי לדעתי.. וכן יש מצב גדול שזה בשביל לנסות להוציא לך תעיניים, תנסי כמה שפחות לחשוב על זה
אני בן 20 ולילדים בני 14 יש חיי מין יותר סוערים ממה שלי אי פעם היה
אנונימי
אני בן 24 ואפילו יד שמאל הוציאה ממני צו הרחקה
בעייתי לעזור במילים במצב כזה, הפתרון הכי טוב הוא לתת לזמן לרפא.

כל מה שאני יכול לומר הוא שאני יכול להזדהות עם הרגע הזה שבו אתה רואה היקי בצוואר של האהוב/ה שלך. כמו אגרוף עצום בלב. פלוס רצון עז שהיא תמות.
אולי הוא עושה את זה כדי לשכוח ממך?
אם הוא יודע שלא יצליח להתגבר עלייך בלי בנות אחרות