16 תשובות
מה זה קולנוע חבד?
לא למה לכי עם חברים אבל גם לבד זה סבבה לגמרי ומגניב
שואל השאלה:
איזה חברים.. אין לי
אנונימית
כע כפרע
תגידי לי איפה זה אני יאסוף אותך לבית שלי
שתהיה לך ח'ברה
ואני חתיך רצח סתם בלי קשר
אנונימי
כן אני בדרך כלל הולכת לבד
כן תילכי לקולנוע לבד עם ממש בלך אבל כדאי שתילכי עם חבר/ה או אחות אח מישהו כדאי שלא תישתעממי
שואל השאלה:
מה הקשר למה שאלך לבית שלך..
אנונימית
כן תלכי לבד מה אכפת לך
את יכולה ללכת גם עם אחים או משהו כשאני הולכת עם אחותי ממש כיף לי תנסי
יש לך קולנוע ביתי כפרע
וגם מיטה טובה רצח אבל זה סתם בלי קשר
אנונימי
לי*
אנונימי
הוא סתם מפגר^^^^
שואל השאלה:
לול
אם היה רואה אותי היה בורח xd
אנונימית
אם את מעל 19 אני אתנדב ללכת (בקטע חברי בלבד לא רומנטי או משהו )
אנונימי
שואל השאלה:
אני בת 20
הייתי רוצה אבל זה לא יקרה
אנונימית
כי את דתיה כאילו?
אנונימי
שואל השאלה:
גם
אבל זו לא הסיבה
אנונימית