8 תשובות
לא אבל אחרי כן
לא
לא אבל אם חם אז אולי
אפשרי
אגב תמונת פרופיל 10/10
לא אין סיבה כל עוד את לא ליד אנשים או שחם לך
אני שמה.
אבל לא בהכרח צריך
לא חושבת תתקלחי ותשימי או לא מה שנוח לך
אני שמה כי יש פעמים שקצת מזיעים בלילה או משהו, ובלי קשר זה בשביל ההרגשה האישית שלי.