2 תשובות
שואל השאלה:
אני לא חושפת את הגיל שלי, זה הקטע האנונימיות, לפחות לדעתי. שיניתי לאנונימית בשביל שלא ידעו מה הגיל שלי כדי שתענו לפי מה שאתן חושבות
אני לא חושפת את הגיל שלי, זה הקטע האנונימיות, לפחות לדעתי. שיניתי לאנונימית בשביל שלא ידעו מה הגיל שלי כדי שתענו לפי מה שאתן חושבות
אנונימית
תראי, הכי חשוב זה שתהיי את. בחיים אל תשתני בשביל אף אחד כי תאמיני לי אף אחד לא שווה את זה.
תהיי את, תראי את עצמך אני מתכוונת את האופי שלך כן?
תהיי בטוחה בעצמך, כשתהיי בטוחה בעצמך את תצליחי לגשת אליו ולהתחיל לדבר איתו. לדוגמא אם אתם בסוף ההפסקה אז תשבי לידו שניה ותעשי את עצמך משלימה את השיעורי בית ופתאום תשאלי אותו תגיד עשית את השיעורים ודברים כאלה וסתם לדוגמא אם את רואה אותו עובר במסדרון אז תשחקי אותה בטלפון מקלידה משהו ופתאום תתנגשי בו , תגידי כזה אוי שיט מצטערת, ואז ישר תשאלי לשלומו כזה מה קורה, איך הלך לך במבחן ובלה בלה בלה , תראי לו כזה אכפתיות ואם את רוצה שזה יהיה נטו חברים טובים אז תשמרי על קלילות וצחוקים.
מקווה שעזרתי , בהצלחה ;)
תהיי את, תראי את עצמך אני מתכוונת את האופי שלך כן?
תהיי בטוחה בעצמך, כשתהיי בטוחה בעצמך את תצליחי לגשת אליו ולהתחיל לדבר איתו. לדוגמא אם אתם בסוף ההפסקה אז תשבי לידו שניה ותעשי את עצמך משלימה את השיעורי בית ופתאום תשאלי אותו תגיד עשית את השיעורים ודברים כאלה וסתם לדוגמא אם את רואה אותו עובר במסדרון אז תשחקי אותה בטלפון מקלידה משהו ופתאום תתנגשי בו , תגידי כזה אוי שיט מצטערת, ואז ישר תשאלי לשלומו כזה מה קורה, איך הלך לך במבחן ובלה בלה בלה , תראי לו כזה אכפתיות ואם את רוצה שזה יהיה נטו חברים טובים אז תשמרי על קלילות וצחוקים.
מקווה שעזרתי , בהצלחה ;)
באותו הנושא: