7 תשובות
אין מה להיות בלחץ בסך הכל המבחנים באנגלית לא קשים בצורה מוגזמת ואני בטוחה שתוכל להתמודד עם השאלות
היי הכל יהיה בסדר.אם קיבלת ציון מעולה במועד א אתה יודע שאתה תותח ושאתה לגמרי מסוגל
אחי אין שום סיכוי בעולם שתקבל 0 אתה יכול להיות רגוע... זאת בטח לא הבגרות הראשונה שלך אלא בסך הכול מועד ב' באנגלית בשאלון שלא צריך ללמוד אליו. תגיע, תעשה את מה שאתה יודע ותלך הביתה, אם הצלחת לשפר - מצוין.
שואל השאלה:
שאלה אחת אמריקאית נכונה זה 8 נקודות באנסין... נראה לכם שאצליח לענות נכון על לפחות שאלה אחת כזו? מקווה שכן.
כי לפעמים הניסוחים בשאלות האמריקאיות מטעים ולא תמיד זה ברור מה התשובה.
לגבי שאלות פתוחות בכלל אין לי תקווה, נראלי שכל ה 20 נקודות שירדו לי במועד א היו על טעויות כאלה ואחרות בשאלות הפתוחות
אנונימי
אין שום סיכוי שתקבל אפס
איזה שאלון אתה ניגש?
שואל השאלה:
c
אנונימי
אפילו אם תנחש בכל השאלות הסיכוי שתקבל 0 הוא קטן מאוד