3 תשובות
אנשים חיים עם זה וטוב להם עם זה.
אני בטוח שזה קשה אבל בסוף יהיה לך טוב אני מבטיח.
אם את רוצה לדבר על זה אני תמיד פה בפרטי :)❤
תראי נכון שזה קשה יש לי חבר טוב עם סכרת אבל לומדים לחיות עם זה ואחרי שמתנסים ומבינים לעומק אפשר לחיות כמעט כרגיל עם זה את תראי שעם הזמן את תביני תלמדי תתרגלי ולא תצטרכי להרגיש ככה יותר
אני מבינה שזה יכול ליצור תסכול אבל תקשיבי זה המצב הקיים, במוקדם או במאוחר תצטרכי לקבל את זה - זו לא מחלה חורצת גורלות.
מיותר להתאבל על זה, את תיהי בסדר - אני מאמינה שתתמודי עם זה ותלמדי לחיות עם זה. רק בריאות.
אנונימית