אני רוצה לספר לאחותי משהו רומנטי שקרה לי עם מישהו אבל איך לספר לה??
אני מספרת לה מלא דברים כל דבר, המישהו הזה היא אמרה שהוא חתיך שכדי לי להיות איתו... אבל אני לא רוצה כי אנחנו חברים כמו אחים כאילו אנחנו ממש אחים... אבל קרה לי משהו רומנטי איתו ורציתי לספר לה אלב זה לא מביך לספר לה?? איך אני מתחילה את השיחה הזאת??