8 תשובות
שואל השאלה:
תיהיה בריא, יחולה נפש חחח
תיהיה בריא, יחולה נפש חחח
אנונימי
שואל השאלה:
לא שמת לי כרטיס מסך ייעודי, מדוע?
הרי זה הכי חשוב לגיימינג
לא שמת לי כרטיס מסך ייעודי, מדוע?
הרי זה הכי חשוב לגיימינג
אנונימי
עוד כמה דקות אנסה לבנות אחד
שואל השאלה:
אולי מומלץ לחכות עוד כמה חודשים? כי המחירים של הכרטיסים יורדים
אולי מומלץ לחכות עוד כמה חודשים? כי המחירים של הכרטיסים יורדים
אנונימי
וגם תגיד אתה צוחק עלי? זולים הם לא תבנה מפרט בstartpc ב4000 רגע
אחי אבל הוא רוצה לחכות טיפה וזה בהחלט מה שמומלץ לעשות
היי, הנה בניתי לך
החנות שבחרתי: פלונטר בגלל שהם זולים ואני לקוח שלהם והם סבבה
https://www.plonter.co.il/priceoffer_shoppingcart.tmpl?priceoffer=243611
החנות שבחרתי: פלונטר בגלל שהם זולים ואני לקוח שלהם והם סבבה
https://www.plonter.co.il/priceoffer_shoppingcart.tmpl?priceoffer=243611
בהחלט מומלץ לחכות, המחירים מתחילים לרדת אבל יקח זמן עד שהם יגיעו למחיר האמיתי שלהם. תחכה כמה שאתה יכול
באותו הנושא: