6 תשובות
אני מתעניין
אני לא מתעניינת, לדעתי זה ממש ראליטי גרוע
לפי דעתי האח הגדול זה חרא סידרה ובחיים לא ראיתי את זה אולי רק כמה פרקים והבנתי כמה זה מדורדר וגרוע.
אנונימית
מודה באשמה
אני לא 24/7 בזה בשביל לדעת כל פרט וריכול אבל כן צופה בפרקים שהם משדרים(עד שנגמר העניין)
אני לא 24/7 בזה בשביל לדעת כל פרט וריכול אבל כן צופה בפרקים שהם משדרים(עד שנגמר העניין)
אני מתעניית
אני לא