15 תשובות
כלום
שום דבר
שכל הכבוד לה על האומץ ושהיא כנראה בן אדם מיוחד.
שיהיה לה בכיף
שואל השאלה:
תודה עודדתם אותי (:
תודה עודדתם אותי (:
אנונימית
שום דבר שיהיה לה בכיף 3>
וואלה יש לה אומץ
היא מדהימה ושאפו על הביטחון העצמי אבל אני לא אחשוב כלום זה נורמלי לגמרי
שהיא מהממת ונותנת לי השראה
כלום
לא ממש יהיה לי אכפת לאף כיוון
מה אכפת לי היום הייתי בים וראיתי מלא שמנות עם ביקיני והכל טוב כל הכבוד להן
יש הרבה כאלה זה לא כזה מוזר
לא יודעת נראה לי כלום
שכל הכבוד לה שהיא שמה פס על מה שלדעת הרוב "יפה" וזהו
באותו הנושא: