7 תשובות
לפעמים אין מקום אז תתקשרי לשאול
אפשר סתם לבוא לשם בלי להזמין מקום
כמובן שיכול להיות שאין מקומות אז מומלץ להתקשר ולהזמין
כמובן שיכול להיות שאין מקומות אז מומלץ להתקשר ולהזמין
לא צריך להזמין מקום, אבל אפשר במידה ורוצים לוודא שיהיה מקום, בגלל שלפעמים יכולות להיות שעות עומס תלוי בסניף.
שואל השאלה:
אבל מה לשאול בטלפון בדיוק?
אבל מה לשאול בטלפון בדיוק?
שואל השאלה:
"יש היום מקום בשעה חמש? לא עמוס?" ככה? אני ממש ביישנית בקטעים האלה חחחח
"יש היום מקום בשעה חמש? לא עמוס?" ככה? אני ממש ביישנית בקטעים האלה חחחח
לרוב לא צריך להזמין
^^ כן ככה תשאלי
באותו הנושא: