8 תשובות
מה שחשוב באמת תשמרי
כמו לשון מתמטיקה אנגלית
כמו לשון מתמטיקה אנגלית
כלום, את לא במאת תצטרכי אותם
כלום אבל תמיד כדאי לשמור
את יכולה לשמור כמה מחברות כמו אנגלית ומתמטיקה
אבל בתכלס לא ממש תצטרכי את זה לשנה הבאה
אבל בתכלס לא ממש תצטרכי את זה לשנה הבאה
כלום
תזרקי
תזרקי
אני חושבת שכדאי לך לשמור אותם, השנה סיימתי כיתה ח (בכיתה ז הייתי בבית ספר אחר) ולמדנו את רוב הדברים שלמדנו בכיתה ז שוב אז המחברות ממש הועילו לי
שואל השאלה:
להשאיר מחברת הסטוריה?
להשאיר מחברת הסטוריה?
אנונימית
שמעי אני כעיקרון לא חושבת שאת צריכה להשאיר משהו.
אני עולה לכיתה י"א ואף פעם לא השארתי מחברות משנים קודמות (חוץ מכיתה י כי זה כבר חשוב) אז את יכולה לזרוק את זה את לא תצטרכי את זה
אני עולה לכיתה י"א ואף פעם לא השארתי מחברות משנים קודמות (חוץ מכיתה י כי זה כבר חשוב) אז את יכולה לזרוק את זה את לא תצטרכי את זה
באותו הנושא: