3 תשובות
אולי תשאל אנשים אחרים שגם עובדים בזה אם זה טוב ככה תדע
א. בהצלחה!
ב. קודם כל תנסה לעבוד על יבש (בבית שלך כאילו) זה נשמע טיפה טיפשי אבל זה עובד ככה עברתי אודישנים התאמנתי בבית, תיעזר בהורים שלך או באחים שלך, הכי טוב, הם ייתנו לך ביקורת אמיתית ובונה.
בהצלחה, תזכןר גם אם לא הולך הכל חלק על ההתחלה תוך שבוע אתה כבר מתרגל.