7 תשובות
שואל השאלה:
גם כואבת לי הבטן עכשיו, כאילו בדרך כלל יש לי בחילות אבל עכשיו זה יותר קיצוני
בהצלחה
אני התחסנתי, בחיסון הראשון לא היו לי תופעות לוואי חוץ מקצת בלוטה באזור והרגשה כמו שריר תפוס כזה, בחיסון השני זה כבר היה ממש נוראי היה לי חום וחולי מטורף לאיזה יומיים
זה חלק מהתופעות לוואי, זה יחלוף אל תדאגי
נורמלי לגמרי זה התופעות לוואי זה יעבור עוד יומיים שלושה ככה
אל תשאלי פה ילדים קטנים
שמענו לך שטויות,
לכי למישהו שמבין בזה ויטפל בך
תרגישי טוב :))
וואי בהתחלה קראתי "יום שישי ה-13" ונלחצתי שזה משהו בסגנון הזה...