35 תשובות
לצערי גבר טרנס ילך לכלא נשים ואישה טרנסית לכלא גברים
המדינה טרנספובית
המדינה טרנספובית
^^^לא
זה מופרד
זה מופרד
איך זה טרנספובי להכניס מישהו לכלא של המין שלו?
אנונימית
מה זאת אומרת איך? זה אומר שלא רואים את הבן אדם בתור המגדר שלו ומצפצפים על הדיספוריה המגדרית שלו
^ אין פה שום קשר לטרנסופוביה.. נהפוך הוא. טראנס שהפך לאישה מקבל גם הטבות שנשים מקבלות ובנוסף לזה גם ילך לכלא שמתאים למין הביולוגי הנוכחי שלו. אם כבר מדברים על שיוויון ואהבה של האחר צריכים לקחת את זה עד הסוף וצריכים גם לקחת את זה לצדדים הפחות נעימים.
זה בעיה שלו
אין מה לעשות אי אפשר לשנות מין
אין מה לעשות אי אפשר לשנות מין
אנונימית
מה שוויון בזה? זה לירוק לבן אדם בפרצוף
איזה הטבות בדיוק היא מקבלת? וזה שההפרדה היא לפי המין הביולוגי-זה רע
אישה טרנסית בכלא גברים גורלה מר ביותר
איזה הטבות בדיוק היא מקבלת? וזה שההפרדה היא לפי המין הביולוגי-זה רע
אישה טרנסית בכלא גברים גורלה מר ביותר
מה שיוויון בזה? לתת לה את הזכויות שהיא מקבלת כגבר וכך גם ללכת לכלא של גברים. וכשאני מדבר על שיוויון חיובי וזכויות אני מדבר על חתונות, משכורות, עבודות, תפקידים בצבא וכל מיני יחסים אחרים מהסביבה שלא קשורים למדינה בהכרח.
כשאדם משנה את המין שלו גם המין הביולוגי בתעודת הזהות משתנה. המין הביולוגי שיש לך בתעודת זהות הוא המין שאיתו תלך לכלא. אין פה שום חוסר שיוויון ושום טראנסופוביה. יש המון קשיים בלעשות שינוי מין וזה אחד מהם.
כשאדם משנה את המין שלו גם המין הביולוגי בתעודת הזהות משתנה. המין הביולוגי שיש לך בתעודת זהות הוא המין שאיתו תלך לכלא. אין פה שום חוסר שיוויון ושום טראנסופוביה. יש המון קשיים בלעשות שינוי מין וזה אחד מהם.
התהליך לשינוי מין בתעודת זהות הוא ארוך ומפרך
למה בן אדם צריך לשלם מאות אלפי שקלים רק כדי שיקבלו אותו?
אני בתור גבר טרנס יכול להבטיח לך שאם היו שמים אותי בכלא נשים הייתי מתאבד על המקום
למה בן אדם צריך לשלם מאות אלפי שקלים רק כדי שיקבלו אותו?
אני בתור גבר טרנס יכול להבטיח לך שאם היו שמים אותי בכלא נשים הייתי מתאבד על המקום
אני לא מכיר בעניין של הכסף אז אני לא יכול לענות לך על זה אבל אתה צריך לצפות שיקבלו את המין ה"חדש" שלך כמין הביולוגי שלך. אתה לא יכול להפוך לאישה ולא ללכת לכלא של נשים ולהפך.. יש המון קשיים בתהליך כמו שאמרתי וזה אחד מהם. עכשיו, אני לא יודע בדיוק על איזה מצב אתה מדבר.. אתה מדבר על מצב שבו הטראנס/ית כבר סיימו את שינוי המין עד הסוף או כשהם באמצעו/בתחילתו? אם זה בתחילת או באמצע השינוי אני בטוח שיקחו את המין המקורי שלך כמין הביולוגי שלך ולא בהכרח יראו אותך כאדם מהמין השני. אם אתה כבר עברת את התהליך הגיוני שיראו ויקחו אותך כמין שאליו הפכת אפילו בלי לחשוב על העובדה שאתה טראנס. אם אתה שכחת טראנסים הם אנשים שמזדהיים מנטלית עם המין שמנוגד אליהם. אני לא טראנס אבל אני יכול לדמיין לעצמי שאם אדם מזדהה למין אחר מנטלית הוא גם ירצה להזדהות איתו מכל שאר הבחינות. אני בטוח שיש כמה בחינות שהאדם לא ירצה להזדהות איתן אבל הוא יצטרך לעשות את זה.
שואל השאלה:
snufkin
נכון יש המשפט be gay do crimes
בסטי אל תעשה crimes ואל תתאבד
אבל גם כן אתה תהיה בכלא לגברים בלי הפרדה
הבנתי שמשכתי לכאן טראנסופובים מגעילים אז שאלתי חברים טראנסים והם שלחו לי את הכתבה הזו שאומרת שהם יעצרו לפי זהותם המגדרית ולא לפי זהותם הביולוגית
הומופובים, אני ביקשתי תשובה לשאלה
לא את הדעה האישית שלכם ואת השנאת חינם שלכם אז בבקשה תתעסקו במשהו אחר, אל תענו כאן יותר
snufkin
נכון יש המשפט be gay do crimes
בסטי אל תעשה crimes ואל תתאבד
אבל גם כן אתה תהיה בכלא לגברים בלי הפרדה
הבנתי שמשכתי לכאן טראנסופובים מגעילים אז שאלתי חברים טראנסים והם שלחו לי את הכתבה הזו שאומרת שהם יעצרו לפי זהותם המגדרית ולא לפי זהותם הביולוגית
הומופובים, אני ביקשתי תשובה לשאלה
לא את הדעה האישית שלכם ואת השנאת חינם שלכם אז בבקשה תתעסקו במשהו אחר, אל תענו כאן יותר
אנונימית
אחי מה
טרנסית-אישה שנולדה בגוף זכרי
טרנס-גבר שנולד בגוף נקבי
עכשיו תקרא שוב את מה שאמרתי
טרנסית-אישה שנולדה בגוף זכרי
טרנס-גבר שנולד בגוף נקבי
עכשיו תקרא שוב את מה שאמרתי
אז אני הומופוב עכשיו? מה גורם לך לחשוב את זה?
^^כן.
מה הקשר "טראנסים הם אנשים שמזדהיים מנטלית עם המין שמנוגד אליהם."?
הוא מנסה להסביר לטרנס מה זה טרנסים מה הקטע
מה הקשר "טראנסים הם אנשים שמזדהיים מנטלית עם המין שמנוגד אליהם."?
הוא מנסה להסביר לטרנס מה זה טרנסים מה הקטע
אנונימי
זה בדיוק מה שכתבתי. אדם שמזדהה מנטלית עם המין שמנוגד לו. זאת ההגדרה המדעית לטראנסים ההגדרה הפשוטה יותר היא מה שאתה כתבת
^ אני יודע שהוא יודע מה זה טראנסים וקראתי את מה שהוא כתב. רק הסברתי את עצמי עוד הפעם כדי לתת דוגמה לפי ההיגיון האישי שלי.
אבל לא הבנת מה כתבתי
אתה חושב שאישה טרנסית זה גבר שנולד בגוף נקבי וגבר טרנס זה אישה שנולדה בגוף זכרי אבל זה הפוך
אתה חושב שאישה טרנסית זה גבר שנולד בגוף נקבי וגבר טרנס זה אישה שנולדה בגוף זכרי אבל זה הפוך
שואל השאלה:
overthinking
אני באמת לא שאלתי את הדעה האישית שלך כי היא לא החלק המעניין כאן ואת האמת שהיא לא מעניינת כאן אף אחד. אתה סתם מביך את עצמך ואתה סתם בן אדם שלא כיף איתו
אז בבקשה לך
overthinking
אני באמת לא שאלתי את הדעה האישית שלך כי היא לא החלק המעניין כאן ואת האמת שהיא לא מעניינת כאן אף אחד. אתה סתם מביך את עצמך ואתה סתם בן אדם שלא כיף איתו
אז בבקשה לך
אנונימית
מה.. לא.
גבר טראנס - זכר שנולד עם אישיות ומנטליות של אישה. לכן הוא משנה את המין שלו לנקבה.
אישה טראנסית - נקבה שנולדה עם מנטליות ומשיכה של גבר. לכן היא משנה את המין שלה לזכר.
אני לא מבין למה אני בכלל מתווכח על זה. זה פשוט מאוד והבהרתי את הנקודה שלי. אני לא יודע מה ההגדרה שלך לאדם טראנס אבל ההגדרה שאני ציינתי היא ההגדרה המדעית והמדויקת. ושואלת השאלה לא ציינתי דעה אישית כאן, ציינתי פה עובדות והשערות למה שהיה קורה בסיטואציה כמו שתיארת. ותעשי לי טובה, אני הכי רחוק שיש מלהיות טראנסופוב או הומופוב. אני אפילו לא אמרתי משהו כדי לפגוע באף אחד מהבחינה הזאת. לא הבנתי למה לעזעזאל קפצת להגיד שאני הומופוב.
גבר טראנס - זכר שנולד עם אישיות ומנטליות של אישה. לכן הוא משנה את המין שלו לנקבה.
אישה טראנסית - נקבה שנולדה עם מנטליות ומשיכה של גבר. לכן היא משנה את המין שלה לזכר.
אני לא מבין למה אני בכלל מתווכח על זה. זה פשוט מאוד והבהרתי את הנקודה שלי. אני לא יודע מה ההגדרה שלך לאדם טראנס אבל ההגדרה שאני ציינתי היא ההגדרה המדעית והמדויקת. ושואלת השאלה לא ציינתי דעה אישית כאן, ציינתי פה עובדות והשערות למה שהיה קורה בסיטואציה כמו שתיארת. ותעשי לי טובה, אני הכי רחוק שיש מלהיות טראנסופוב או הומופוב. אני אפילו לא אמרתי משהו כדי לפגוע באף אחד מהבחינה הזאת. לא הבנתי למה לעזעזאל קפצת להגיד שאני הומופוב.
אתה מתווכח עם טרנס על מושגים על הקהילה הטרנסית לול
גבר טרנס-ftm
אישה טרנסית-mtf
למה שיפנו לגבר טרנס בנקבה ולאישה טרנסית בזכר?
גבר טרנס-ftm
אישה טרנסית-mtf
למה שיפנו לגבר טרנס בנקבה ולאישה טרנסית בזכר?
שואל השאלה:
אני ממליצה ללכת לעשות מחקר
אתה מציף את הצ'אט כאן במידע לא נכון
גבר טראנס זה גבר שנולד בגוף של נקבה
אישה טראנסית זו אישה שנולדה בגוף של זכר
בבקשה תעשה מחקר לפני שאתה עונה על משהו כי זה מאוד מביך מצידך
אני ממליצה ללכת לעשות מחקר
אתה מציף את הצ'אט כאן במידע לא נכון
גבר טראנס זה גבר שנולד בגוף של נקבה
אישה טראנסית זו אישה שנולדה בגוף של זכר
בבקשה תעשה מחקר לפני שאתה עונה על משהו כי זה מאוד מביך מצידך
אנונימית
אני מדבר על ההגדרה המדעית ואתה מדבר על ההגדרה שאתה למדת.. עם כל הכבוד לעובדה שאתה מהקהילה יש מדע מעליך וחוץ מזה שהוא מסביר ועושה קסמים ופלאות בטבע הוא גם נותן הגדרות מדויקות לכל דבר. מה שכתבתי היא ההגדרה המדעית לאדם טראנס. אם אתה רוצה להגדיר טראנסים ואת עצמך בצורה אחרת אתה מוזמן אבל קח בחשבון שזה לא נכון.
אתם מדברים על השם
"אישה טראנסית/גבר טראנס" או על ההגדרה עצמה? אני לא מבין אתכם.
"אישה טראנסית/גבר טראנס" או על ההגדרה עצמה? אני לא מבין אתכם.
אממ... גם מדענים אומרים את מה שאני אמרתי
אני מדבר על השם אישה טרנסית וגבר טרנס לא ההגדרה הכללית לטרנסים
אה אז מסתבר שאני טעיתי פה. אני מצטער על זה. אני אזכור לתקן את עצמי מעכשיו
עכשיו אתה מבין מה אמרתי?
אני חטפתי ספייס אאוט כשניסיתי להבין על מה לעזעזאל השיחה הייתה. אבל, אם המערכת באמת מתבססת על זהות מגדרית ולא זהות ביולוגית זה ממש גרוע וזה צריך להפסיק.
למה?
זה בדיוק מה שאני חושב שניסית להסביר, אם אתה מזדהה כאדם טראנס לפני השינוי שלך וקובעים לך ככה לאיזה כלא תילך אתה תסיים בכלא של המין המנוגד אליך. זה באמת גיהנום לטראנסים וגם לטרנסיות. מילא היו מתבססים על המין הביולוגי שלך (זכר, נקבה יחסית לאותה התקופה) ופה כבר יש שיוויון, בצד השני אין בכלל.
אנחנו בין המדינות ההכי פחות הומופוביות
אנונימית
לך לישון, תרגיש טוב
זה לפי המין הביולוגי שלך. אם את טראנסית שהפכה לגבר את תלכי לכלא של גברים ואם את טראנס שהפך לאישה את תלכי לכלא של נשים.
אם היו מתייחסים לזהות המגדרית של בן אדם ולא למין הביולוגי לטרנסים היה יותר קל
עזוב יש לי כאבי ראש