התחברות הרשמה

אתם חושבים שעדיף להיות במחלקת תיירים במטוס?

איש עסקים לא שונה מתייר
3 ביולי 2021, 23:26
טיסה    
תשובה אחת
כן
R
Random_girl
באותו הנושא:
חושבים שבחנויות בגדים צריכים להפסיק עם הקטע של מחלקת גברים ומחלקת נשים?
אתם חושבים שיש לעשות מחלקת נוער בחנויות בגדים?
אתם חושבים שהמשפט עדיף להיות לבד מאשר עם אנשים שגורמים לך להרגיש לבד נכון?
מה אתם חושבים שעדיף לסטיפס להיות
מה אתם חושבים על המשפט מעדיף להיות אסיר ולצעוק סוהר מאשר מלשין ולצעוק שוטר?
אתם חושבים שעדיף להיות מי שאתה ולהיות לבד או להשתנות ולהיות עם חברים?
מה אתם חושבים עדיף להיות בן אדם טוב או בן אדם חכם?
תקשיבו זה פאדיחות ללבוש טייץ של נייקי שקניתי במחלקת ילדים ולא במחלקת נשים
מה אתם חושבים שעדיף להיות?
יש פה בנות שמאושפזות כרגע על הפרעת אכילה במחלקת ילדים כללית או במחלקת להפרעות אכילה?
מה אתם חושבים על זוגיות במחלקה פסיכיאטרית?