9 תשובות
מסכימה
אנונימית
ממש לא יש לה שירים מהממים עם משמעות
כן כן כן
חוץ מbrutal הכל שירי טיקטוק ממוצעים.
אני חושבת שהוא טיפונת אוברייטד אבל בתכלס היא ממש מוכשרת ואני ממש אוהבת את השירים שלה
מסכים
לאיודעת.. היא ילדה בת 18 שכתבה את השירים שלה אחרי שנשבר לה הלב וכאילו... אנשים הפכו את זה לשירי טיקטוק ..
אני לא חושבת שיש אמנים שהם אוברייטד, כל עוד הם עובדים קשה על המוסיקה שלהם אני אעריך אותם, וזה שאני לא אוהבת את השירים שלהם זה לא הופך אותם לאוברייטד.
ובכללי אני פחות אוהבת את האלבום שלה..
וואי כן נמאס לי מהשירים שלה ממש אבל אני אוהבת לראות סרטונים אז מאוד קשה להתחמק