9 תשובות
אל תתקשרי אליו.. שמרי קצת על פאסון
סתם להגיד שקרה לך משהו מצחיק ורצית לספר או שסתם היה לך משעמם
רציתי לקבוע לאכול גלידה כי היה לי דודא
לא הייתי מתחילה להתקשר לקראש בלי שום סיבה. עדיף לפתח קשר ולהיפגש ולעשות דברים קודם. זה סתם מוזר.
שואל השאלה:
^^^^עזבי אין לי פאסון
^אנחנו ידידים ובאותה חבורה אז אנחנו נפגשים לפעמים
אנונימית
"פאסון" אחרי 20 שנה שהיא מאוהבת בו
"אני שומרת עם פאסון אז מחכה לצעד שלו"
אנונימי
על*
אנונימי
הוא אפילו לא טורח להתקשר חזרה, למה שהיא תתקשר? לא הבנתי
טוב אז את אומרת לה שפשוט תעבור הלאה
אנונימי