114 תשובות
סטרוברי פילדס!!!!
אמאלה
)הכי)eleonor rigby
help
yesterday
,she's leaving home,and l love her
help!
blackbird
with a little help from my friends
octopus garden
לא יכולתי לבחור רק אחד מהם
her majesty אבל הוא קצר מדי
אז rocky raccoon
אין לי רק שיר אחד..
אבל אני אכתוב את for you blue ו a day in the life
בעיקרון כל השירים אבל ניראלי in my life או we can work out
stairway to heaven
אני מרגישה מצוין ותודה שהתעניינת

השיר האהוב עליי התחלף.
יפה שלי stairway to heaven זה שיר מושלם אבל זה לא של הביטלס זה של לד זפלין
אנונימית
תהיי בטוחה שהיא יודעת שזה לא של הביטלס חחח
יש להם שירים שלא נמצאים בספוטייפי, אולי זה כן שלהם והוא פשוט לא מוכר?
חח a stone
למה אתה עוקץ
אנונימית
imagine
חיים זה של לד זפלין
אנונימית
אני יודעת שיש שיר כזה ללד זפלין..
אז זה לא של הביטלס ובחיים לא היה שלהם
אנונימית
imagine צודקת
מי זה לד זפלין??
וחמודים זה שיר של הביטלס תבדקו

עריכה: myself תודה
^לא התכוונתי לשיר הזה..
התכוונתי שאולי יש להביטלס את השיר שהיא כתבה ואנחנו פשוט לא מכירים
זה אני אנונימית לא imagine
אנונימית
imagine היא כתבה stairway to heaven וזה של זפלין זה אחד ויחיד אין קשר להביטלס כפרה עליהם אבל הם לא קשורים
אנונימית
יש להםםם
^^אה?
נכון יש להםם
האגדה באמת אומרת כזה דבר
אנונימית
אנונימית אנחנו אוהבים אותך חיים
אנונימית
myself מה את רוצה זה של לד פאקינג זפלין שהם אגדה בפני עצמה וכפרה על הביטלס אבל זה לא שלהם וזה רק של זפלין אז קשה לי עם רמת האייקיו של השיח כאן
אנונימית
juliaa
you wont see me
let it be
אנונימית
אנונימית, זה לא שרק להם יש שיר שקוראים לו ככה..
נגיד hold on של גון לנון, יש עוד מלא שירים שקוראים להם hold on.
חוץ מזה אנחנו לא מכירים את כל השירים של הביטלס, לפחות אני לא מכירה..וכנראה יש את השיר הזה ואנחנו לא מכירים.
הנה זה זה שmyself שמה קישור אליו.
אנונימית אני מעריצה את הביטלס משנת 1789 ויש להם שיר כזה
a stone
למה אני מסכנה אני היחידה פה שיודעת
אנונימית
סליחה אם רמת האייקיו שלי נמוכה בעינייך
וכמות אייקיו לא הכי רלוונטית כרגע
פשוט תחפשי באינטרנט ותראי שזה קיים
אבל את גם לא צריכה לעשות את זה חח
כי צירפתי לך קישור
(שם למעלה איפשהו)
טעיתי, השיר הכי טוב של הביטלס זה house of the rising sun
myself מה ששלחת זה של זפלין אלוהים ישמור הביטלס עשו לזה קאבר
אנונימית
זה בכלל שיר של the animals!!??
לא סתם אני צוחקת
נחמד מאוד חח
אמאלה וhouse of the rising sun זה בכלל של האנימלס תפסיקי להספים
אנונימית
לא לא.זה לא
שיחה חולנית ביותר
כן, יש להביטלס הרבה שירים שבכלל לא נמצאים בסופטייפי
די זה קאבר
אנונימית
טוב הלכתי לעשות משהו שמועיל לאייקיו
אנונימית
וa stone
ממך ציפיתי ליותר
אנונימית
את מזלזלת בידע שלי???
צודק צודק

אבל זה אפילו יותר טוב
חחחח או וואו זה מדהים
יצירת מופת! האוזניים שלנו לא ראויות לשיר כזה.
אני הולכת לכתוב עליו ספר של 555 עמודים.
באמת ציפיתי ליותר
אנונימית
אפשר להבין על מה אתם מסתלבטים?
אנונימית
ההומור שלך גרוע אל תכליל אותי
זה לא חתול, זה דג מחופש.
היי!! עד לחתול היפה הזה
אה לול
ההומור שלכם בהחלט גרוע
אנונימית
תודה חיים שלי
אנונימית
סליחה אבל זה מעצבן כי stairway זה אגדה ואין על הביטלס אבל אין אחר שיכול לבצע את stairway
אנונימית
אילו שירים אחרים לגמרי..
רק יש להם את אותו שם
imagine
לא לשגע אותי
אנונימית
יש הומור ויש עלבון
אנונימית
זה שיש להם את אותו השם זה לא אומר שמדובר באותו השירר
הוא לא למכירה.
לך תדוג בעצמך
בכיף חיים העברת לי תזמן זה לא שיש לי מה לעשות
אנונימית
ככה אתה לא מכיל את ההומור שלי?
אנונימית
^^^קוראים לשיר all you need is love
(אם רצית לדעת)
אחלה טעם יש לך
אנונימית
hey jude
ומה זה הריב שהתפתח פה
אנונימית
היי עוד אנונימית כמוני
אנונימית
כיף לריב עם אנשים שאין לי מושג איך קוראים להם
אנונימית
לא הבנתי
אנונימית
זה אנונימית אחרת כתבה היי גוד
אנונימית
אני האנונימית שרבת איתה ריב איכותי היא לא קשורה אוף
אנונימית
מה זה סתם אנונימית שענתה על השאלה מה
אנונימית
מה החלטנו מי כתב את stairway to heaven?
אמא שלי
אנונימית
אז כולכם טועים אלוהים כתב אותו
לא ולא, אני כתבתי את השיר הזה, הם פשוט לא נתנו לי קרדיט, חצופים !
לא לפי אנונימית אמא שלה כתבה
אני זו אמא שלה..
אוקיי ,ובדקתי ויש ביצוע של הביטלס של השיר אבל הוא נשמע כמו פרודיה ערוכה ולא משהו אמיתי
^^חצי מהשירים של הביטלס נשמעים ככה
אנונימית
הלו זו אנונימית מתחזה
אנונימית
אה כן אני לא את יקירה
אנונימית
אמאלה זה התחזות
אנונימית
חברים צר לי להודיע שיש פה כמה אנונימיות שמתחזות אלי המקורית
אנונימית
אנונימית המקורית
מצטערת כל התשובות שלי והשאלות מהאנונימי אני לא נחשפת באתר הזה
אנונימית
כן זו להקת מחווה
סורי בליסטרס
טוב לכו לשמוע וואן דיירקשן
אנונימית
נו אז אל מה היה כל הריב
שאלום היונה של סטיפס איז אין דה האווס!
אני הזמנתי את היונה
אנונימית
אנחנו רבים בשביל הכיף
אנונימית
ולשאלה ob la di ob la da
ג'ון לנון וגורג הריסון מתהפכים בקבר
אנונימית
stairway זה בכלל שיר של אייל גולן יא מצחיקים
^^לא הם לא
הם לגמרי בסדר שם למטה
(או למעלה)
אנונימית
די די זאת אמא שלי אחראית עליו אוף איתכם
אנונימית
שלום חזרתי
יש לי שיר אהוב חדש וכולם טועים!!@@@
140 פלוס תגובות אמאלה די
אנונימית
in my life ו while my guitar gently weeps הדמו
חה הרסו את החתימה שלך^^
אנונימית
לא נחמד לא נחמד
אנונימית
and i love her
אחת השיחות המעניינות שקראתי באמת
a stone נכון אני עסוקה בריבים אחרים ומפספסת את השווים):
תודה רבה
שמשהו יבוא להציל אותי אני תקועה במסיבת פיג'מות בעליית גג ואני שומעת אריאנה גרנדהה
תחליפי ל stairway to heaven של הביטלס
טוב תודה
אז בסוף זה לא של הביטלס?
איבדתי אתכם מזמן
זהו השתקתי אותם תודה רבה לכם
הי, אל תחליף לי את התפקיד בתור אמא
אתם ילדים לא רצויים בכל מקרה (;
ואני לא עייפה , היה לי שנצ מדהים היום
עכשיו אתם תלכו לישון בזמן שאני אשחק לי פאבגי
yesterday
happiness is a warm gun