49 תשובות
כי זה שירות?
זה עבודה?
למה שאנשים יעשו את זה בחינם
כאילו
זאת העבודה שלהם
ומישהו צריך לשלם על זה
ברור זה עבודה
כן
דרך עמותת "דלת פתוחה" לא, מעל גיל 18 כן
מתחת לגיל 18 זה בחינם, מעל זה כבר עולה כסף
מתחת לגיל 18 את יכולה לעשות בחינם
אני חושב שהפלות זה בסדר בכל מצב
וזה לא נקרא לרצוח אם עושים את ההפלה לפני שהאובר ניהיה חי
אז למה אתה מביא את הדוגמא של האונס? רק 1% מההפלות נעשות בגלל אונס
העובר חי מהרגע של ההפריה, זה אומר שאתה נגד הפלה בכל החודשים
אנונימית
למה את מחליטה לי אם אני נגד הפלות או לא
יש שבועות שהאובר עגיין לא יתפתח
גוף שלה
החלטה שלה
כי אתה אמרת שאתה בעד הפלות מלפני שהעובר חי והעובר חי מהרגע של ההפריה אז זה אומר שאתה נגד הפלות בכל החודשים
"גוף שלה החלטה שלה" - זה לא הגוף שלה זה הגוף של התינוק, אין לאישה זכות להרוג את התינוק שלה
אנונימית
הפלות זה לגיטימי לגמרי כי 1.התינוק לא מרגיש כאב בכלל עד 6 חודשים והוא אפילו לא נחשב תינוק, הוא גוש תאים בשלבים האלו.
חוץ מזה רוב ההפלות קורות בחודשיים הראשונים של ההריון כי לא גילו איתו פשוט. רוב ההפלות קורות כי הקונדום נקרע, מאונס, או פשוט כי אמצעי הגנה לא מאה אחוז אפקטיביים.
עדיף שמישהי תעשה הפלה מאשר שיוולד לה תינוק שהיא אפילו לא רוצה והיא לא תטפל בו.
אך אחת לא צריכה לעבור הריון מזעזע של תשע חודשים בשביל תינוק שהיא אפילו לא רוצה.
אחותי אם את נגד הפלות אל תעשי הפלה זה כזה פשוט אבל אל תחדפי לגוף של אנשים אחרים
לא מבינה למה דעתך על הפלות בכלל קשורה פה אחותי
היא כולה שאלה אם שה עולה כסף כי זה עיניין אותה
וגם אם היא היתה רוצה לעשות הפלה מה זה עיניינך בכלל להחליט בשבילה
אם יום אחד חס וחלילה את תיכנסי להריון מאונס ותרצי לעבור הפלה תישארי עם הגישה הזאת.
שואל השאלה:
^^זה.
"אבל זה רק גוש תאים"-
דבר ראשון כל בני האדם הם גוש תאים, זה אומר שאפשר לרצוח בני אדם?
דבר שני לתינוק יש כבר דנא משלו.
יש לו ידיים, רגליים, ראש ולב פועם.
95% מהמדעניים מסכימים שהחיים מתחילים בהפריה.

"רוב ההפלות קוראות מאונס"- רק 1% מההפלות נעשות בגלל אונס

"אם את נגד הפלות אל תעשי הפלה אל תדחפי לגוף של אנשים אחרים"- אם אתה נגד רצח אל תרצח, אם מישהו רוצח מישהו זה זכותו אל תיכנס לגוף שלו
אנונימית
שואל השאלה:
חחחחחחחחחחחחח איך אני הולכת ראש בקיר סך הכל שאלתי אם זה עולה כסף ולא אמרתי שום דבר אחר למאו
אז את חושבת שלרצוח זה בסדר? אוקי
poal אז אתה חושב שהפלות זה בסדר רק אם זה מאונס?
אנונימית
טוב
אנס יכניס אותך להריון ואז את תיהיא חייבת להשאיר את התינוק?למרות שתכננת חיים אחרים?
זה הגוף של מי שהיא מחליטה
ורק לה יש זכות להחליט
שואל השאלה:
^אם את שואלת אותי אז כן פשוט ראיתי איזה סדרה והיא רוצה לעשות הפלה וזה והתעניינתי
שואל השאלה:
דבר ראשון אין לי מושג למה אנשים שמים מינוסים.
דבר שני
שואל השאלה:
טוב בסטי עוד משהו?
שואל השאלה:
טוב
שואל השאלה:
בסטי עוד משהו?
מגיל 18 ומטה זה אינו בתשלום ו18 וכן אלה זה בתשלום
אנונימית, שמו לך מינוסים כי את טועה ומטעה.
תפסיקי לבלבל את המוח.
בטח ראית את הפרסומת הזאת שמדברת על זה שהפלה זה רצח ועל זה ש"אלפי תינוקות נהרגים מידי שנה" וכל החרטא הזה יאללה שקט כבר
פאטמה את יכולה להגיד לי באיפה תעיטי בדיוק?
אנונימית
הפלה בדרך כלל נעשית בשלב מוקדם של ההריון, אז זה לא תינוק עדיין.. זה ליטרלי גוש תאים.
אני הסברתי כבר שגם הפלה בשלבים מוקדמים זה רצח, והסברתי שזה לא רק "גוש תאים"
את כנראה לא קראת את מה שכתבתי
הנה מה שכתבתי:

"אבל זה רק גוש תאים"-
דבר ראשון כל בני האדם הם גוש תאים, זה אומר שאפשר לרצוח בני אדם?
דבר שני לתינוק יש כבר דנא משלו.
יש לו ידיים, רגליים, ראש ולב פועם.
95% מהמדעניים מסכימים שהחיים מתחילים בהפריה.
אנונימית
עדיף לא לחיות מאשר לחיות בידיעה שנולדת בגלל אונס
95% מהמדענים..
אפשר לראות מאיפה הבאת את זה?
זה פשוט ממש לא נכון
תשאל אנשים שנולדו מאונס אם הם היו מעדיפים שירצחו אותם, אתה לא יכול להחליט שזה בסדר להרוג מישהו רק בגלל שהוא נוצר מאונס
חוץ מזה שרק 1% מההפלות נעשות מאונס אז אני לא מבינה למה כל הזמן משתמשים בטענה הזאת אם זה רק אחוז מאוד קטן מההפלות
אנונימית
תכתוב בגוגל באנגלית "מתי החיים מתחילים"
זה מה שיצא לי- life begins at fertilization (החיים מתחילים בהפריה)
אנונימית
אפשר לדעת מאיפה את מביאה את האחוזים האלו?
overall, 95% of all biologists affirmed the biological view that a human's life begins at fertilization (5212 out of 5502)
אנונימית
אם נשאל אנשים *בוגרים* את השאלה הזאת, כמובן שהם יעדיפו לחיות ולא למות.
למה? כי הם עברו דברים בחיים, ויש להם משפחה ואנשים יקרים, הם רוצים להמשיך לחיות כי הם חיו עד עכשיו והם לא רוצים לאבד את הכל.

לעומת זאת, גוש תאים עדיין לא עבר כלום בחיים. את זוכרת את 9 החודשים שהיית בבטן של אמא שלך? לא.
תינוקות שעברו ברית מילה זוכרים את הרגע שחתכו להם את הבילבול? לא.
אנחנו היינו קטנים, לא מפותחים שכלית בשביל להבין.

אז מה זה לעזאזל השאלה הזאת?
אנונימית
דבר ראשון- זה לא רק גוש תאים, זה תינוק
דבר שני- לפני ההיגיון שלך זה בסדר לרצוח תינוק שהרגע נולד כי הוא עוד לא עבר כלום בחיים שלו
אנונימית
אבל הוא לא נולד! אלוהים ישמורר
הוא בתוך הרחם, הוא בגודל של צימוק
זה לא משנה אם הוא בתוך הרחם או לא, הוא תינוק עם דנא משל עצמו
"הוא בגודל של צימוק" בהתחלה כן, אחרי זה הוא גדל, וחוץ מזה שהיא אפשר להגיד של תינוק אין זכות לחיות רק בגלל הגודל שלו
אנונימית
ולפי ההגיון שלך כל אישה שעשתה הפלה היא רוצחת ילדים
כן זה מה שאני אומרת
אנונימית
אז את מזעזעת סליחה
מה הקשר מזעזעת? זה שאני נגד להרוג תינוקות?
אנונימית
בדיוק!!^
את מזעזעת שאת קוראת לנשים שעברו הפלה "רוצחות".
את חושבת שלא קשה להן מספיק עם זה?
חברה שלי עברה הפלה, והיא בפסיכולוגים.
אנונימית
אני לא הלך למישהי שעשתה הפלה ויצעק לה רוצחת, אבל עובדתית הם הפסיקו חיים של תינוק, שזה רצח
אנונימית
שואל השאלה:
טוב בסטי עוד משהו?
אני רוצה להבין למה שמו לי מינוסים?
אמרתי משהו לא נכון ??
כל מה שכתבתי בתשובה זה בסך הכל עובדות, זה רק מראה שאתם ראש בקיר כי נתתם לי מינוס על עובדה רק כי זה לא תואם את הדעה שלכם
אנונימית
diana מה זאת אומרת לא קיים?
אם זה לא קיים אז למה צריך לעשות הפלה?
אנונימית