9 תשובות
אני רוכב על לונגבורד אבל אני נהנה מהתחושה של הרוח והמהירות.
אנונימי
שואל השאלה:
אבל זה לא משתווה לסוס חחח...
אבל זה לא משתווה לסוס חחח...
אנונימי
עדיין ):
אנונימי
כן אני רוכבת כבר שנתיים וחצי והתחושת סיפוק הענקית הזאת אחרי הרכיבה זה ואו
שואל השאלה:
נכוןן
נכוןן
אנונימי
כן אני רוכבת כבר שנתיים וקצת זה כל כך משחרר, וכיפי, גם להתחבר עם הסוס זו חיה מדהימה
שואל השאלה:
באמת שכן זה פשוט הדבר הכי מדהים שיש וזה גם לפי דעתי מגניב רצח
באמת שכן זה פשוט הדבר הכי מדהים שיש וזה גם לפי דעתי מגניב רצח
אנונימי
כן לגמרי
אני רוכבת מגיל 4 ואין הרגשה יותר טובה מזה
אני רוכבת מגיל 4 ואין הרגשה יותר טובה מזה
אתה צודק בהחלט
באותו הנושא: