9 תשובות
אני רוכב על לונגבורד אבל אני נהנה מהתחושה של הרוח והמהירות.
אנונימי
שואל השאלה:
אבל זה לא משתווה לסוס חחח...
אנונימי
עדיין ):
אנונימי
כן אני רוכבת כבר שנתיים וחצי והתחושת סיפוק הענקית הזאת אחרי הרכיבה זה ואו
שואל השאלה:
נכוןן
אנונימי
כן אני רוכבת כבר שנתיים וקצת זה כל כך משחרר, וכיפי, גם להתחבר עם הסוס זו חיה מדהימה
שואל השאלה:
באמת שכן זה פשוט הדבר הכי מדהים שיש וזה גם לפי דעתי מגניב רצח
אנונימי
כן לגמרי
אני רוכבת מגיל 4 ואין הרגשה יותר טובה מזה
אתה צודק בהחלט