התחברות
הרשמה
אני במשמרת ראשונה ותקעו אותי בדוכן בחוץ בלי צל או מאוורר
וכנראה עוד הרבה משמרות בקרוב יהיו ככה, וזה ממש לא מתאים לי. מה לעשות? אני יכולה להתפטר ואיך בכלל?
3 ביולי 2021, 13:06
עבודה
עבודת נוער
משמרות
תשובה אחת
חוקית אני לא בטוחה שזה מותר כדאי לך לבדוק את הזכויות שלך, הם חייבים לספק לך לפחות משהו שייתן לך צל. כדאי לך להתלונן על זה ואם הם לא עושים עם זה כלום תתפטרי
א
אנא מבסוטה
באותו הנושא:
כמה עולות גיטרות בדוכן של הסינימה הסיטי בראשון לציון?
כדי לעבוד בדוכן תיקים בקניון משמרות ערב?
מה היה לכם במשמרת הראשונה במדא?
אני עובדת בדוכן בקניון וכל סוף משמרת
מה ישאלו אותי במשמרת ראשונה במדא?
יש לי מחר משמרת ראשונה במדא ואני מפחדת מאד!! במשמרות הבאות זה כבר יפסיק להפחיד אותי?
זה נראלכם הגיוני שאנחנו חוזרים ביום ראשון ותקעו לנו מבחן ביום הזה?
אני עכשיו במשמרת ראשונה במדא
36 שקל לשעה, משמרת של 8 שעות וכל יום שבת כמוכרת בדוכן אוכל. שווה? בת 17
מה נותנים לעשות במשמרת ראשונה במד"א??
היום הייתי במשמרת ראשונה...