7 תשובות
החיסון השני הוא מה שנקרא 'דחף'- בוסט. מגדיל את האפקט החיסוני בהרבה וליותר זמן.
בקרוב תהיה אפילו מנה שלישית
אנונימי
שואל השאלה:
לא מה זה החרא הזה לא בא לי מנה שלישית אמא שלהם תיקח מנה שלישית יאלה לא לוקחת
מה זאת אומרת מנה שלישית??
אמרו שכרגע לא נראה כאילו צריך מנה שלישית
^^לא נכון מה אתה מחרטט
אחרי חיסון אחד הגוף עלול לשכוח. שני חיסונים מבטיחים שהוא לא ישכח לתקופה הרבה יותר ארוכה.