11 תשובות
לא כדאי מנסיון
שואל השאלה:
כן אבל מפחדת להתחרט... עוד חודשיים וזה תחילת שנה לא באלי להתפדח
כן אבל מפחדת להתחרט... עוד חודשיים וזה תחילת שנה לא באלי להתפדח
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא כדאי?^
היה לי כבר, אני יודעת איך זה יראה עלי פחות או יותר והרבה אמרו לי שזה יפה...
למה לא כדאי?^
היה לי כבר, אני יודעת איך זה יראה עלי פחות או יותר והרבה אמרו לי שזה יפה...
אנונימית
אז אם אמרו לך שיפה לך תעשי פשוט מתי שאני עשיתי לא היה מי יודע מה אבל אם זה יפה לך בהצלחה
אם את אהבת את הקארה אז תעשי,אין לך מה להתתפדח
אם השיער שלך ממש נפוח בגלל שאת מתולתלת מניסיון אל תעשי קארה כי זה יהיה יותר נפוח ממה שזה
אבל אם השיער שלך לא כזה מבולגן אז לכי על זה
אבל אם השיער שלך לא כזה מבולגן אז לכי על זה
מי זאת קארה
תעשי גם אני עשיתי קארה מדורג עם פוני ואני מתולתלת וזה ממש יפה
אני עם קארה תלתלים ופוני אממ אז למה לא תנסי חחח
אם אהבת אז למה לא שיער גדל זה לא כזה משנה
שואל השאלה:
תאמת לא הוא לא כזה נפוח
תאמת לא הוא לא כזה נפוח
אנונימית
באותו הנושא: