7 תשובות
לנשום נשימות עמוקות
בחיים לא היה לי ותודה לאל על כך אבל ניראה לי שפסיכולוגית מיוחדת לזה יכולה לעזור
Op0
להתעסק בכל דבר שהוא לא זה.
לנסות לנשום
לשתות מים
מוזיקה מרגיעה, גז או קלסיקות בלי מילים
היי הכל בסדר, קודם כל להבין שהכל בסדר, תישתי מים, תנסי קצת להתאפס. אני אתן לך תרגיל שיוכל להרגיע אותך תשבי/תשכבי מה שנח לך, שימי יד על הבטן ויד על החזה ותנשמי נשימה עמוקה ,תחזיקי קצת האוויר בבטן ותנשפי חזרה ככה עד שאת נרגעת , נשימה עמוקה ואוויר החוצה. דבר שני חשוב לי ממש לראות שאת בסדר את לא לבד אני פה תשלחי לי הודעה ❤ פה איתך !
היי לך,

נשמע שעברת חוויה מטלטלת.. יכולה רק לדמיין כמה מלחיץ ומפחיד יכול להיות התקף חרדה כשאת לבד ולא יודעת מה לעשות ואיך להתמודד איתו. מתארת לעצמי שאותו פחד יכול להיות אפילו משתק ואולי גם להעצים את התקף החרדה...

יקרה, אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אם תרצי, את מוזמנת להאזין לפרק בפודקאסט "לא טוב לי" שנמצא באתר שלנו ובו מדברים על התמודדות עם חרדה. אולי הוא יוכל לסייע לך בהתמודדות איתה. מצרפת כאן לינק במידה ותרצי להאזין:
https://sahar.org.il/anxiety/

אם את מרגישה שאת רוצה לדבר עם מישהו כדי לא להרגיש לבד בזמן ההתקף, או כדי לשתף בכל רגש שיש לך בזמן ההתקף או אחריו, את מוזמנת לפנות לצ'ט האנונימי שלנו. נקשיב לכל מה שתבחרי להביא וננסה לסייע, להקל, להרגיע ולעזור. אנחנו פה בשבילך.

מתנדבת בעמותת סה"ר