5 תשובות
את בת 13-14 להתחיל עם מישהו שמצאת באינסטגרם זאת לא הדרך
אני בספטמבר 14 ותאמיני לי עדיף מישהו מהשכבה/תנועת נוער וכו'
אני בספטמבר 14 ותאמיני לי עדיף מישהו מהשכבה/תנועת נוער וכו'
שואל השאלה:
אין לי בשכבה חתיכים
אין לי בשכבה חתיכים
אנונימית
אז אין מה לעשות את גם לא צריכה להיות בגישה של אני חייבת חבר חתיך בגיל 14
קודם כל את בת 13 ובגיל הזה זה בכלל לא יהיה רציני אבל אם את רוצה בכל זאת אז סבבה אבל באינסטגרם אני ממש ממליצה לך שלא, את לא תדעי אם את מדברת עם ילד או פדופיל בן 40 ובאמת שכדאי לך עם מישהו שאת מכירה, ואופי זה חשוב בדיוק כמו יופי אם לא יותר. אל תצאי עם מישהו רק כי הוא חתיך
בגדול מה שהתכוונתי להגיד
באותו הנושא: