6 תשובות
כשיש אנשים לדבר איתם ושמעבירים את הזמן זה מעלה את המצב רוח או לשמוע שירים
את מוזמנת לדבר איתי אם בא לך אני פה 3>
לכי לדבר עם חבר/ה או עם המשפחה, הם יכולים לעזור לך
חברים עוזרים , משפחה
שואל השאלה:
חברים ומשפחה לא מבינים :/
אף אחד לא מבין
אנונימית
^ גם אני מרגישה שלא משנה מה אני אגיד יישפטו אותי וזה למה אני בקושי מספרת דברים למשפחה שלי ולחברים(לא באמת חברים) אני בכלל לא מספרת כלום
מה שכן יצא לי לדבר על דברים עם כאלו מסטיפס או פשוט כאלו שאני לא מכירה באופן אישי כי לפעמים יוצא שהם הכי מבינים אותי וגם שזה לא ממש מביך
שואל השאלה:
להרגיש רע זה לא בחירה שלי כשיש לי בעיות נפשיות מאובחנות :/
אנונימית