19 תשובות
לא כואב.
בולשיט שימי
אבל רק רפואי
אבל רק רפואי
מה זאת אומרת ממש גרוע מה הבעיה בזה זה אחלה לי יש
שואל השאלה:
כשעשיתי לפני שבוע הפריסר ממש אמר לי לשים נקודה ולא רציתי, בסוף שמתי ולפני יומיים הוא נפל לי.
אני מחכה שהחור יחלים ואז אני רוצה לעשות שוב אבל הפעם לשים חישוק ואמרו שזה לא טוב
כשעשיתי לפני שבוע הפריסר ממש אמר לי לשים נקודה ולא רציתי, בסוף שמתי ולפני יומיים הוא נפל לי.
אני מחכה שהחור יחלים ואז אני רוצה לעשות שוב אבל הפעם לשים חישוק ואמרו שזה לא טוב
אנונימית
לא זה סבבה
שואל השאלה:
טוב. תודה רבה ממש עזרתם לי 3>
טוב. תודה רבה ממש עזרתם לי 3>
אנונימית
ממש לא להתחיל עם חישוק.
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
זה מפעיל לחץ לא שווה על החור, חישוק זז יותר וככה לחור נכנסים יותר חיידקים, צורת החור לא תיהיה ישרה ככה שאם תשימי בעתיד נקודה הוא יהיה באלכסון וגם עם הזמן זה עושה פס כזה והוא נשאר
שואל השאלה:
אבל נקודה נופל לי!!!
אני לא רוצה לעשות שוב נקודה ואז הוא ייפול
אבל נקודה נופל לי!!!
אני לא רוצה לעשות שוב נקודה ואז הוא ייפול
אנונימית
תעשי נקודה אבל עם סוג עגיל אחר,עם גב שטוח
שואל השאלה:
מזה גב שטוח?
כשהפריסר שם לי את העגיל הוא היה מעוקם כזה מבפנים
מזה גב שטוח?
כשהפריסר שם לי את העגיל הוא היה מעוקם כזה מבפנים
אנונימית
תכתבי flat back nose stud בגוגל
שואל השאלה:
זה כמו עגיל רפואי?
מה להגיד לו בשביל שישים לי את זה ולא נקודה רגילה?
זה כמו עגיל רפואי?
מה להגיד לו בשביל שישים לי את זה ולא נקודה רגילה?
אנונימית
אין דבר כזה עגיל רפואי, תבקשי עגיל עם גב שטוח ותראי לו תמונה. תסבירי לו שמה שהוא שם לך פעם קודמת כול הזמן נפל
שואל השאלה:
ואם אני אשים עגיל כזה הוא לא ייפול לי בכלל?
ואם אני אשים עגיל כזה הוא לא ייפול לי בכלל?
אנונימית
לא , תראי ביוטיוב סרטונים על העגיל הזה, הוא בנוי משני חלקים שנכנסים אחד בתוך השני, ממש ממש נדיר כשהם יוצאים. לי היה בדיוק כמו שהיה לך ושמו לי כזה וזה לא נפל בכלל
שואל השאלה:
אוקיי. תודה רבה 3>
אוקיי. תודה רבה 3>
אנונימית
בכיף 3>
באותו הנושא: