9 תשובות
בטוחה שיש עוד הרבה שאוהבים
נתת לי תחביב חדש
כן.
חשבתי אני היחידה
google earth<333
אחלה תחביב/מגניב,

אני כילד מאוד אהבתי דגלים,
בעיקר בגילאים יותר של גיל 5 עד גיל 9
זוכר שביקשתי מ-אמא שלי (זכרונה לברכה) , כילד בטווח גיל 6-7 בערך להכין עוגת קצפת לפי הדגל של סינגפור חחח..........
זה באמת מעניין
אח"כ עניין אותי העניין של מדינות,תרבויות,מהגרים, בכלל טיולים
לחשוב שכמה מהגרים יש במדינות העולם המפותחות (בעיקר)
פעם שמו דגש בעיקר על ארה"ב
היום יודעים שגם:קנדה,שוויץ,אוסטרליה,דובאי ועוד מובילות עם מהגרים
לא זה דווקא ממש מעניין אותי
כשהייתי קטן הייתי אוהב להסתכל על מפות עולם וגלובוסים כאלה היום לא
אילו מדינות את לא מכירה?
אנונימי
שואל השאלה:
אני מכירה הרבה אבל תמיד כייף לגלות איים חדשים ולחקור עליהם