2 תשובות
שמן ממש לא
שים קרם הגנה פשוט
ולשבת בשמש 20 דקות כל צד
וצריך לעשות בהדרגה
אבל אני לא יודעת כמה העור שלך יכול לספוג שיזוף
שים קרם הגנה פשוט
ולשבת בשמש 20 דקות כל צד
וצריך לעשות בהדרגה
אבל אני לא יודעת כמה העור שלך יכול לספוג שיזוף
אכן כמו שהיא כתבה לך,
תצטרך בהדרגה ממש, באופן עקבי, בעדינות.
ולגמרי נכון שיש גבול כמה תוכל להיות שזוף, בגלל הגנים.
לי נראה שחשיפה לזמן קצר יותר בלי קרם הגנה, יהיה אותו דבר כמו חשיפה של זמן ארוך יותר, עם קרם הגנה.
וטוב גם לדעת, שבטווח הארוך, העור של מישמו בהיר שנחשף הרבה לשמש, נראה הרבה פחות טוב ויותר פגיע. בלי קשר לצבע שנהיה. כי הנזק של השמש מזקין את העור.
תצטרך בהדרגה ממש, באופן עקבי, בעדינות.
ולגמרי נכון שיש גבול כמה תוכל להיות שזוף, בגלל הגנים.
לי נראה שחשיפה לזמן קצר יותר בלי קרם הגנה, יהיה אותו דבר כמו חשיפה של זמן ארוך יותר, עם קרם הגנה.
וטוב גם לדעת, שבטווח הארוך, העור של מישמו בהיר שנחשף הרבה לשמש, נראה הרבה פחות טוב ויותר פגיע. בלי קשר לצבע שנהיה. כי הנזק של השמש מזקין את העור.
באותו הנושא: