7 תשובות
לא..
על מה נבנה המגן?? את יודעת אם גם בחמש יש מגן?
ממש לא זה ציון מעןלה
שואל השאלה:
ציון ההגשה דפק אותי מאוד זה מאוד מבאס
אנונימי
91 זה מעולה, אז לא.
לא
אם את מרגישה שאת יכולה לשפר את הציון אז אין סיבה שלא. ציון ההגשה קצת דופק אבל לא נורא...