15 תשובות
לדעתי זה יפה
אנונימית
לאא אל תורידי נקודות חן זה יפה
לא, זה מושלם , יש כזה לטאהיונג מbts
זה קדוש כי יש לו את זה

אולי יש לך כמו שלו תרשמי בגוגל באנגלית
טאהיונג bts נקודת חן באף
ותראי
אם זה באותו מקום זה מושלם

למה אתם מביאים מינוס !?
לאא!!
את רוצה תאמת? אני מציירת לי בול אחת כזאת כול בוקר עם אליינר כי זה חמוד בעייני
זה בכלל לא נשמע מכוער לדעתי
אבל אם *את* לא אוהבת לכי לרופא ויורידו לך את זה
מה אכפת לך מה חושבים
זה לא מכוער, אם זה קטן אז בכלל זה ממש בסדר. גם לי נגיד יש נקודתחן קטנה על הלחי ואני לא מורידה את זה כי:
א. זה ממילא ממש בהיר ובקושי רואים
ב. זה כבר משהו שאני התרגלתי אליו, ואני בטוחה שגם את. יהיה מוזר פתאום להעיף את זה.
אצרף מה יש לטאהיונג ,
עוד תמונה,
ועם יש לך כזה זה מושלם
שואל השאלה:
לאא אין לי כמו שלו^
יש לי למעלה
אנונימית
https://pin.it/6jwzq8z

עוד
נכון שהוא יפה מידי!
אוו, אני מניחה שזה עדין יפה !
איך לעזאזל מורידים נקודות חן ולמה שתעשה את זה זה יפה וסבבה לגמרי ככה נולדת ככה תגדל
שואל השאלה:
^אני בת
ויש הרבה שיטות
אנונימית