4 תשובות
אני אוהבת קולות של כל כך הרבה אנשים אבל הקול של ג'ונגהו (אייטיז) מאוד מרגש,אונקוואן (ביטובי), סוהו (וואן אס)
גם של האן,לי נו,צ'אן וכל סטריי קידס פשוט(הם יודעים לעשות גם ראפ וגם ווקאלס)
והראפ של רוקי וג'יןג'ין מאסטרו פשוט וואו.
יש לי עוד המון לכתוב חחח זאת שאלה מסבכת.
ולהקות בנות אני לא מכירה שירים או את הבנות ששם :)
כל הווקליסטים של sm מטורפים
אוגוסט די וגסי הראפרים הכי טובים
אנונימית
^^
אני פשוט אסכים לי בשקט עם מה שהיא כתבה על סטריי קידס
וחוץ מהם ג'ונגהו מאייטיז באמת וואו הוא ווקאליסט מדהים וגם די או מאקסו
וראפ זה פשוט אוגוסט די וצ'אנגבין מסטריי קידס אפילו שציינתי את זה בהתחלה
הראפרית חד משמעית מונביול מהלהקה מאמאמו (mamamoo)
ראפר יונגי מהלהקה ביטיאס
הוואקליסטית זאת וויאין מהלהקה מאמאמו
ווקאליסט זה טאהיונג מביטיאס